Audition

久々のオーディション!興奮が体をよぎる。長編映画lのオーディション。役は中国系アメリカ人。個人的にこういう役を勝ちとっていかないと未来は開けてこないと思っている。しかし思っている以上にハードルが高い。今、そこにいくために自分は必死だ。今の自分にできる事は、できる限り練習すること、と今の自分の能力を最大限にいかすこと。言うのは簡単だがそれを行動に移してやっていくことは別物。今日のオーディションでは自分の最善を尽くしたが、自分的には納得はいっていないし、悔しさも残っている。それじゃー話にならない。頭を切り替えて前に進んで行こう!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s