新企画の映像ロック

今日は現在手がけている企画の編集作業。その企画のオープニングクレジットの映像が、仲間みんなの同意によりロック!!拍手!!思ったよりも長い時間がかかったがそれなりにいい映像がつながったと思います。後は音楽とCGとカラーコレクション。まだやる事はいっぱいあります。This is just a beginning.

想像したアイディアを演技して映像にしていく事は、とても難しいが、とても楽しくやりがいがある。編集していると自分のぼろがどんどん出てくる、それが痛い。しかし、この世界は最高だなと又実感した1日でした。

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s