すがるなー!

アメリカで俳優としてやっていくには一筋縄ではいかないね。IMG_0013

苦しい時に苦しなりにどう戦うか、そしてその戦いぶりを楽しめる自分でありたい。今の自分の経験からは、「人生は決っして計画した通りには進まない!(F**K!)」と思う。だから今出来ることを、目の前にあることに全力を尽くして取り込む。時間がかかってもいい、失敗してもいい、怒りや苦しみを思いっきりぶつけてチャレンジしよう!諦めない限り、そういう経験も必ず生きてくると思う。いいんだよね、人に何言われたって、どう思われたって、自分が納得して生きていれば、自分の人生なんだから。過去は過去、過去はもうどうにもならない。すがるな~!それにいつまでも囚われていたら自分がやな人間になっていくだけ。やだやだ、そういう自分は、、、今を精一杯生きて、楽しもう、輝こう。この積み重ねが未来の明るい扉の鍵になるんだから。

‘Uzumasa Limelight’ film premiere, Red Carpet, Los Angeles, 24 Nov 2014

Thank you very much, ELEVEN ARTS! for inviting me to the “Uzumasa Limelight” Premiere.  I enjoyed this movie very much!  Huge congrats for a director, Ken Ochiai! and huge congrats to lead actors, Seizo Fukumoto & Chihiro Yamamoto. Even though, it was their first time to play a leading role, I personally think, they did such a great job!  Please check this movie out everyone! It is a good movie! The message I got from this movie was so universal and It will touch your heart.

Now, Uzumasa Limelight is in consideration for the Golden Globes for Foreign Language Films! This movie is the only film from Japan.  I means something, right!?

10408543_10152441394530308_3872416353027874288_n"Uzumasa Limelight" Premiere

Started filming for Dango Samurai Episode 3

We started filming Dango Samurai episode 3!!!

Day 1: Call time was 4am, and drove 1 hour and half to the location. After we parked, we hiked another 20 mins.  It was hard, but worthy it.  We got great shots. Thank you very much, Takahisa Shiraishi! for going through this journey with me!

10258018_568521819915836_5783079541798864025_n

だんご侍、第三話の撮影を開始しました!初日は午前3時起き、午前4時出発、1時間30分のドライブ、夜明け前にロケーションに着いた。車を止めて、そのロケーションからさらに約、20分のハイキング。キツかったが、でもかなり良かった!問題は色々とありましたが、その問題も乗り越え撮影現場に到着!朝日が登る前の静まった空間をどうにか撮影する事が出来ました。最高にピースフルなモーメントでした。森の中、侍が、鳥と小川の音を耳に、天然の湯につかるかな、あっ〜贅沢な、あっ〜贅沢な、、、。

 

Dango Samurai Episode 2

パンパカパーン!!だんご侍、第二話が完成しました!未熟ですが、全力を尽くしました。時間はかかりましたが、終わりました。協力して下さった方達に心から感謝です。本当にありがとうございました!ちょっとした達成感にひたると共に、これからの新たな挑戦に、はらはらドキドキ。頭の中はぐるぐる、ぐるぐる、、、。しかし、制作は楽しい!これがもっといい状況で出来るようになればかなり楽しいだろうな、、、なんて思っています。個人的に、この厳しいエンターテイメントの世界で、「積極的に何かをクリエイティブに表現していく。」この大切さを感じています。「だんご侍」少しでも、ほんのちょっとでも楽しんで頂けたらと思っています。時間のある時に見てみて下さい。

Yes, yes, yes! We did it. We finished “Dango Samurai Episode 2”!!! For us, this is the beginning and we still have a lot to learn, but we did our best! and our challenge still continues. This is a little accomplishment for me and I feel good about expressing my passion and creativity. I am enjoying this challenge. I also want to say “Thank you very much” for everybody who involved in this project.  Thank you, Thank you and Thank you from the bottom of my heart.  Hope you can enjoy “Dango Samurai Episode 2”!!!

Finish Filming! For All Eyes Always

全力投球したインディー映画の撮影、無事終了しました。後味のいい撮影でした。完成が楽しみです。後は、いい映画になるように祈るのみ。どろどろで、血まみれにもなったけど、本当に楽しい撮影だった。みんな、いい人ばかりで、若い情熱がむなぎっていて、役者さん達も気合入っていたし、又、人生の中でいい経験が一つ増えました。心から感謝です。1900037_724557937600003_3366058567137703392_n-1

Wiener Dog Internationals Trailer

I am in this trailer. Check it out when you have a chance!  It is a cute movie. Thank you!

かわいい映画の予告編に出して頂きました。良かったら見て下さい!